10 frågor (och mina svar)

Kopiera, klistra in i kommentarfältet och svara!

1. Om du hamnar på en öde ö och bara får ta med dig en grej ; vad skulle du då ta med dig?
-snus :)
2. Tror du att du skulle överleva på en öde ö helt ensam 3 månader?
-nja det är tveksamt.. om inte annat hade jag troligtvis dött av rädsla för småkryp och stora monster!
3. Vad skulle det värsta vara när du tänker tanken att vara helt ensam i 3 månader?
-jag skulle sakna ihjäl mig efter Jimmy, Molly och mina vänner!
4. Kan du göra upp eld?
-ja det kan jag.
5. Skulle du kunna döda ett djur för att få mat?
-Aldrig!!
6. Vem pratade du med i telefon senast?
-Sanna :)
7. Du blir arg när:
-Jag misslyckas, är en så dålig förlorare!
8. Du står inte ut med:
-Att vara hungrig
9. Du blir glad när:
-Jimmy kommer hem från jobbet, när Molly skrattar, när mina vänner är här och när det är fint väder!
10. Du blir ledsen när:¨
-När det inte går som jag tänkt mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0