Lite frågor och svar

Kopiera, klistra in i kommentarfältet och svara!


1. Är du nöjd med ditt utseende?

-Ja, fast jag var mer nöjd innan jag blev gravid :)
2. Om ja; vad är du mest nöjd med?
-Äh, innan var det rumpan och  magen, och nu jobbar jag på att det ska bli så igen..
3. Tänker du mycket på ditt utseende?
-Nej, jag hinner knappt det nu för tiden..
4. Kan du tänka dig att göra en kosmetisk plastikoperation?
-Kanske.. isf brösten
5. Tycker du det är okej att killar använder smink?
-Absolut inte!!
6. När började du sminka dig?
-jag har inte börjat än haha.
8. Vart står din dator?
-En i sängen och den andra ligger nog på köksbordet tror jag..
9. Hur är en bra vän? 
-Ärlig.
10. Är du en bra vän?
-Det hoppas jag. Jag är iaf ärlig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0