Snor, nysattacker och kill i halsen.

Vilket fint väder vi har. Underbart. Det är sol, grönt, vitsippor och pollen. Det sista gör mig galen. Snor, nysattacker och kill i halsen. Det är ett helvete och värre kommer det bli. Synd att allt pollen förstör denna årstid, annars hade den vart den bästa.

Förra veckan spenderades mest hos Nina, är så roligt att hon är hemma igen, för en liten stund iaf. Det var så gött förr i tiden när hon bodde hemma, då kunde man träffas när man ville. Har vart en jobbig tid de sista åren när hon bott överallt i sverige förrutom i jönköping...

Och jag är så glad att två av mina vänner tänker på varandra.. Jag håller tummarna för att dom ska komma bra överens.... :) Lycka till!

Idag har jag vart och hämtat alla vertifiationer hos handikappidrotten som jag ska bokföra. Snacka om mycket jobb. ingen som bokfört nånting på flera månader.

Erik kom hit idag, vi var och fikade vid rocksjön, väldigt trevligt. Skönt att ha sin gamle erik tillbaka! Hoppas på att det går bra för honom på tävlingen här i helgen. Efter fikan så var jag hemma hos familjen och hälsade på. Fick lite mat och kaffe, precis vad jag behövde =)

Möte på klubben var det sen, med alla dom som ska jobba med kanotskolan i sommar. Träffade anders och sofia med, alltid kul.

Nu ligger Molly och sover här jämte i sängen, så skönt att hon somnar runt tio varje kväll och sover hela nätterna. Världens goaste bebis är hon. Hon har börjat jollra massa och skrattar alltid högt när man pratar med henne. Helt underbar.

Snart kommer jimmy hem från jobbet, är så tråkigt när han jobbar kväll. Man hinner aldrig ses. Får hoppas att han orkar hålla sig vaken en stund nu så vi kan ligga och prata en stund :)

Imorgon vet jag inte vad jag ska göra, ganska skönt faktiskt.. Har varit fullt upp nu ett tag, så ska nog bara ta det lugnt. Ska ta mig en promenad med jimmy innan han åker till jobbet, och städa lite. Och sen ska jag rensa ut min garderob, för jag änvänder inte mycket där. Sen ska det inhandlas en ny! På kvällen kanske det blir en tripp till tenhult, vem vet =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0