Hemma för vård av sjuk sambo

I går natt blev jag sjuk. Influensan har kommit. Kunde inte varit sämre tid, precis innan uppkörning och jul. Jag har feber, ont i huvudet, halsen och förkyld. Nyser hela tiden, och det svartnar för ögonen när jag reser mig upp. Jag är inte så katig nu precis. Jimmy har fått stanna hemma från jobbet både idag och igår. Jag känner mig för dålig för att ta hand om lilltösen själv hela dagarna.

Idag hade jag min sista körlektion, och det gick kanonbra. Berny sa att det var riktigt bra kört, inte ett fel. Nästan. Det kändes inte så bra att köra när jag mår såhär, men jag hade tagit en alvedon, en clementin, te och massa vatten innan jag gick hemifrån. Bara för att må lite bättre. Satt en stund och gjorde lite teori-prov på datorn efter körningen med.

Nu väntar jag på att Jimmy ska komma hem från affären med mat, och snus. Har inte haft snus sen igårkväll, och det känns inte bra. Mat har jag inte ätit på många timmar heller, så det skriker i kroppen efter både det ena och det andra.

Snart är det jul, och hur gött är inte det. Ska åka och köpa julmat imorgon om jag känner mig lite bättre då. Hittade lite bilder på mig och vänner, vill gärna dela med mig.

Titta Koffan vad jag hittade. Du är så bra.


Louise och Charlotte


Jag och Nina, min bästa vän.


Visst var vi snygga på denna bild, Jimmy?!


Nina, Sara, Ida, Josefine, Helena och Charlotte.
(jag var väldigt fet när kortet togs, och höll mig därför i skymundan)


Kommentarer
Postat av: caroline

hoppas du blir bättre snart:) krya på dig.

2008-12-19 @ 13:47:36
URL: http://carrostenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0