Julen är över

Nu är det verkligen över, innan man ens hunnit fatta att det varit jul. Visst är det märkligt. Nu i dagarna har det varit fullt upp med att träffa släkt och vänner. Igår var vi ute hos Åsa på det årliga släktifikat, det var mycket folk och en massa massa fika och godis. Man kunde väl inte tro något annat när det är Åsa som håller i det. Gott var det, och roligt att träffa lite släkt som man aldrig träffar annars.

Idag åkte jag och Nina till Växjö, hon skulle skriva på kontrakt till sin nya fina lägenhet, och hämta lite sommarskor.. Ja ni hörde rätt - sommarskor! Hon ska till Thailand i 3 veckor nu i Januari, jag är väl inte alls avundsjuk... När jag kom hem åkte jag med Jimmy och Molly till Media Markt och köpte ett X-Box. Det absolut sista som fanns kvar. Vi har varit runt och letat på alla ställen, men dom verkar vara slut överallt. Så snacka om tur.

På kvällen åkte jag ut till Nina en sväng och åt lite kvällsmat och pratade. Det var mysigt. På vägen hem stannade jag till hos mamma och pratade lite med henne och Mia. Nu är jag hemma igen och nu ska jag ta och dricka lite vatten och sen sova, för imorgon måste jag upp och städa.

Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0