Kreativitet

Jag kom precis hem från mammas jobb, har varit där hela dagen och hjälpt till att komma med idéer till ett projekt. Det är sånt som jag är bra på, hitta på roliga aktiviteter, planera och organisera. Riktigt roligt, och givande. Vi satt och diskuterade, kom på en idé som i sin tur kläckte en ny, och så håller det på. Vi ringde runt till en del företag för undersöka intresset för sponsring. När det gäller aktiviteter för funktionshindrade så verkar det som intresset är väldigt stort, det är riktigt roligt.

Jimmy kom och hämtade mig på KFUM, och mamma tog lilltösen och gick hemåt sig. Hon tyckte att jag skulle få några timmar för mig själv. och det är riktigt skönt. Men det är konstigt, även fast hon inte är hemma, tassar jag på tå för det känns som hon ligger inne i sitt rum och sover. Man är så van vid att ha henne runt omkring sig hela tiden att man inte riktigt kan slappna av och ta tillvara på sin egen tid när man väl får den.

Nu när jag är ensam tänkte jag ta mig ett bad, sen städa lite. Det går lite snabbare att städa när man inte behöver bära runt på lillan samtidigt. Men vad jag saknar henne nu, har bara varit ifrån henne en timme.

En riktig liten busunge


Julgardinerna passar inte riktigt in i Mollys rosa rum


Lilltösen slumrar så sött jämte favoritdockan


Kommentarer
Postat av: ninafina

finns det rosa julgardiner?? :D

2008-12-11 @ 18:38:34
URL: http://ninaojhage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0