Jultävling- Vinn en valfri CD från cdon.com

Fyra dagar kvar till julafton. Jag tänkte lägga upp några jul-låtar varje dag nu fram till jul. Ni besökare får gå in och rösta fram den låt ni gillar bäst. På julafton kommer vinnarlåten läggas upp. Ni kan rösta antingen via kommentarer nedanför detta inlägg, eller via min mail: [email protected]  Skriv låtens nummer, artist och titel, samt en kort nominering, högst en mening.
(Ditt namn och mailadress/bloggadress måste givetvis skrivas).

Vinnaren till den bästa och kortaste nomineringen vinner en valfri CD ifrån cdon.com!


1. Mariah Carey - All I Want For Christmas


2. Wham! - Last Christmas


3. Triad - Tänd Ett Ljus


4. Carola - O Helga Natt

Kommentarer
Postat av: Martina

Last Christmas (nr.2), för att det är en klassiker och för att stycket "last christmas I gaved you my heart but the very next day you gaved it away. this year, to save me from tears, I give it to someone special" är så himlans fint :)

2008-12-20 @ 12:30:02
Postat av: JESS

All i want for christmas (nr.1) För jag tycker att den har ett fint budskap och att den låter bäst, dom andra låter så gamla ;)

Thihi, ha en bra dag!

2008-12-21 @ 13:50:27
URL: http://jessljungberg.blogg.se/
Postat av: emelie - EmeliesPlace

1. Mariah Carey - All I Want For Christmas



Motivering:

Denna låt sjungs av en riktigt duktig tjej

Hon gör faktiskt julen till en speciell grej



Utan denna låt jag ingen julstämning får

Så därför lyssnar jag på den varje år!





2008-12-21 @ 19:07:21
URL: http://emeliesplace.blogg.se/
Postat av: Line

åh! bland dombästa jullåtarna som finns.. saknar allt den mysiga stämningen då man lyssnade på de =)

2009-01-13 @ 23:54:01
URL: http://fineliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0