Vinnaren

I måndags hade jag uppkörning, och jag fick körkortet, så den största vinnaren var ju jag :)  Äntligen!

Åter till utmaningen, 103 personer har röstat. De flesta rösterna har hamnat på min mail, kanske beror på att ingen ska snå deras idé, vem vet. Vinnaren blev Hanna Ström ifrån Malmö. Hon, tillsammans med 84 andra, röstade på Mariah Careys All I Want For Christmas Is You. Nomineringen löd: "All I Want For Christmas Is A Cd From Cdon". Jag tyckte att Hanna fattade vinken med den kortaste nomineringen, samt att den klingade ganska bra. Jag har skickat ett presentkort på cdon.com till Hanna. Grattis!


På julafton var vi hemma hos mamma på förmiddagen, tillsammans med mormor och morfar. Jag fick ett väldigt oväntat telefonsamtal, som jag blev mycket glad över. Fina julklappar blev det med.

På eftermiddagen åkte vi ut till Jimmys föräldrar i Mullsjö och åt julbord, hade trevligt. En massa klappar blev det där också, Molly fick en hel leksaksaffär tror jag.

Nu sitter jag och Nina och kollar på film, så jag ska vara lite social mot henne.

God fortsättning!

Kommentarer
Postat av: AnnaLi

Grattis till körkortet!!!

/Faster Anna

2008-12-26 @ 00:00:32
URL: http://anli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0