En natt på akuten

Igår var jag hos Anna en sväng, var längesen jag träffade henne nu. Hon hade brutit handleden på en fotbollsträning, ajajaj. Farlig sport :) Efter det åkte jag, Jimmy och Molly till Jenny och hennes familj och åt tacos mmm! Lilla Felix visade mig alla sina leksaker på hans rum, det var kul. På fem minuter hade hans finstädade rum förvandlats till ett allmänt kaos.

När vi åkte hem ringde mamma och sa att hon skulle in till akuten efter att ha snubblat och slagit i handen när hon var ute med hundarna i skogen. Så vid elvatiden åkte jag och Sanna dit för att hålla henne sällskap. Det tog sin lilla stund, och vi kom inte därifrån förrän strax innan ett. Hon hade fått en blödning och rejäl stukning, tur att inget var brutet! Så jag sov hemma hos mamma och pappa inatt, det var ett tag sen man sov hemma. Mysigt! Så nu sitter jag vid mammas dator och Molly sover i Martinas säng.

Ska se om jag hittar något fika i huset, så jag och mamma kan ta en kaffe och prata lite.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0