Roliga timmen

Jag var inne lite på aftonbladets hemsida och hittade en hel del roliga citat och sånt. Läs och njut!

Sagt av barn:

Det är inte svårt att bli gammal. Det är bara att följa strömmen.
Linn 6 år

När gamla människor blir förälskade slipper de sitta på varandra, för de kan inte göra barna ändå.
Tor 6 år

Många gamla människor drar en lättnadens suck när de dör, för då slipper de sitta och vänta hos doktorn.
Herman 7 år

Ett lik är en person som är äldre än när han dog.
Jon 9 år

Om man inte kan få barn kan läkaren göra ett provrör. Men de flesta barn är gjorda med vanliga rör.
Fred 7 år

Det är inte så bra för kvinnor att ha ägglikör i urinen.
Tove 9 år

När man gifter sig spelar organismen en sorgmarsch medan bruden går mot mannen.
Stina 6 år

Äktenskap är nästan samma sak som att gifta sig. Skillnaden är att man inte har klänning på sig.
Sara 7 år

Största skillnaden mellan människor och djur är att hästarna får valpar.
Simon 4 år

Citat från tidningsannonser:

Bulldogg säljes. Äter det mesta och tycker mycket om barn.

Klocka upphittad, återfås mot beskrivning av Kurt.

Dagens ros till de två män och den kvinna som hjälpte mig till sjukhuset efter att ha brutit min fot.

På mitt konditori serveras lemonad, tillverkad av undertecknad själv, som är korkad och stämplad.

Välkommen till Anton Carlsson - rökt laxhandlare från Blekinge.

Person som kan ta hand om hästar som inte röker eller dricker.

Work Out - vi bygger kroppar som håller livet ut.

I tvättstugan stod det...
... på en lapp: var vänlig, lägg tillbaka den som tagit mina lakan!!!!!

Lite roliga löpsedlar och annonser:
                                                                                                            
image98            


Sagt av Britney Spears:

"Jag är för dödsstraff.
Den som har begått ett fruktansvärt brott
måste få ett passande straff.
Så han lär sig till nästa gång."

Ännu en rolig annons. Skämtar han?

ANTIPIRATBYRÅN FÖRDYRAR MATEN
"Nu blir jag upprörd! Min sambo och jag brukar ibland äta flingor och fil till frukost. 
Vi samsas då om ett paket fil. Nu måste vi köpa två paket fil och ha varsin.
Varför då undrar ni kanske? Jo för jag har hört att antipiratbyrån har polisanmält folk 
för fildelning så nu törs vi inte göra det längre.
                    Göran Rodin

                                                                                                                                                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0