snart är det vår

Det är ju typiskt att man ska få maginfluensa nu. Både jag och Jimmy. Men men, det kunde ju varit värre.

Min lilla Martina kommer hem från Danmark ikväll, hoppas jag hinner se henne lite. Patrik kommer imorgon tror jag. Ska bli kul! Känns så tomt när dom är borta. Hoppas ni har haft det bra båda två. Trots att isen hindrade er från att paddla, Martina.

Jag tänkte åka upp till mamma en sväng för Daniel och Sanna ska dit. Alltid kul att träffa dom! Sanna ska klippa mamma tror jag, och Daniel ska äntligen fixa deras lampor i köket. Blir skönt att komma iväg lite nu när man legat i sängen hela dagen.

Jag förstår inte varför snön skulle komma nu, kunde lika gärna struntat i vinter.

Snart är det vår! Det måste det vara!

Kommentarer
Postat av: Martina

Haha det är väl inte vår än på ett tag, jag och Karin åkte längdskidor idag ;) Men det skulle visst bli 13 grader nästa vecka..? :D

2008-03-28 @ 22:37:20
URL: http://reeadmymind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0