Fullt upp

I tisdags skulle vi springa Vår Ruset, men jag orkade bara 1 km, sen gick jag resten. Fick en tid på 37 minuter, känns tungt eftersom mitt rekord är på 18.93. Men då var jag vältränad, och orkade springa fort hela vägen, men man måste säga att det är rätt bra gjort att gå runt på den tiden iaf. Kan intala mig det i vilket fall. Min kära syster sprang på 19 minuter, och det var riktigt, riktigt bra jobbat tjejen!

I onsdags lämnade jag sambo och dotter i sängen och tog min kära lilla vovve ut på en morgon promenad i det fina vädret, vi gick en timme. Vi gick bland annat förbi stadsparken och tittade på alla söta små djurbebisar. Sjukt att det var så varmt fastän klockan bara var 7. På dagen lekte jag med Vicke, hon är brun som en pepparkaka fortfarande, fastän hon vart hemma sen början av maj. Fusk! Vi satt och tittade på oc och pratade om allt möjligt. Tack för en underbar dag gumman!

Igår hade jag så ont i huvudet. Ajajaj. Sjukt sliten och trött. En riktigt dålig dag. Pappa kom på besök, och vi drack en kopp kaffe och pratade om livet. Det var mysigt. Nina kom hem från Kreta, hoppas jag ser henne snart. Anna var på besök, det var trevligt. Var så längesen vi sågs! När Jimmy kom hem från jobbet kollade vi på en film- the game. En film från -97 med Michael Douglas som splade huvudrollen. En riktigt bra film!

Idag var Jimmy och besiktigade den gamla bilen, och den gick igenom. Så nu ska den städas och läggas ut på blocket. (Om någon vill köpa en Volkswagen Passat -93 så är det bara att säga till! Den går fint och har aldrig krånglat.) Sen har vi spenderat hela dagen på ullared, shit vad folk! Men det var kul, var längesen vi var där nu. Vi köpte en hel del städgrejer, hygienartiklar och sånt, och sen köpte vi även två tavlor och krukor och lampor. Riktiga fynd! Nöjd :)

Nu ska vi spela "Med vilda gester" som vi köpte på ullared, får se hur det är. Det verkar kul iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0