Regning sommar?

Denna vecka har varit betydligt finare och varmare än vad hela förra sommaren var tillsammans. Undrar om årstiderna förändrats, så detta är den sommaren vi får. Det kanske regnar hela sommaren så som det gjorde förra året. Men jag njuter av den sol vi får, och hoppas på att sommaren blir lika fin som våren.

I fredags var jag och Molly hemma hos Sanna hela dagen, vi satt ute i solen och hade det gött. Sen åt vi med våra kära pojkar, och efter det fixade vi med massa snittar och spett till gårdagens fest.

Igår gick jag, Jimmy och Molly ner till friadalen och solade. Jättemysigt. Vi hade med oss kaffe och fika, och njöt av det fina vårvädret. Vid 4 åkte vi och hämtade Sanna och Daniel som förlovade sig denna dag, och tog kort på dom i rosariet och på stranden. Sen skjutsade vi dom till Sir Simons där dom skulle äta sin förlovningsmiddag, och åkte vidare ut till min moster i Gränna och firade hennes födelsedag. Det blev en snabbvisit, för vi skulle sen direkt till Sanna och Daniels förlovningsfest. Men det var alldeles för hög musik och mycket folk för Molly så vi sa bara hej och gick direkt, hem till mina föräldrars hus (dom var borta på tävling i skåne). Synd, för jag hade verkligen sett fram emot denna fest. Men det var iaf kul att se alla och säga hej. Fast kvällen blev väldigt lyckad ändå för Björn och Ida kom och vi hade en väldigt trevlig kväll tillsammans med dom.

Grattis Sanna och Daniel till eran förlovning!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0