Rocksjöregattan

I helgen har det varit tävling på rocksjön, det var riktigt kul. Det har varit jättefint väder hela helgen och alla kanotvänner var här och kämpade på banan.
 
Patrik och Martina körde riktigt bra. Martina kom 5a på 5000 och 4a på 500, riktigt, riktigt bra! Patrik kom 3a på både 500m och 5000m, kanonbra kört!

På lördagskvällen slänge vi ut mamma och pappa ur huset och hade grillkväll med några, det var mysigt och väldigt gott. Fast vi var alla sega efter tävling och sol.

Nu ska jag kolla igenom bokföringen en än gång, så allt stämmer. Bokslut ska göras och konton ska kontrolleras.

Sen blir det att sova, man blir riktigt trött när man suttit i solen hela dagen. Jag har bränt mig i ansiktet och armarna, är röd som en kräfta :)

Kommentarer
Postat av: Martina

Näääää jag kom FEMMA på 5000, inte sexa på 2500! nu är du väl vimsig

2008-05-05 @ 21:21:20
URL: http://reeadmymind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0