Shoppingrunda med Nina

Idag har jag och Nina shoppat för full rulle. Hon hämtade upp mig och Molly vid 11, då blev det frukostfika på Malmborgs. Jättegott! Cappuchino, juice, macka och världens godaste kaka blev det. Sen gick vi och lämnade Molly hos Jimmys mamma, hon jobbar mitt i stan.

Runt runt i affärer, snabbt som attans för att hinna innan Molly blev hungrig igen. Har aldrig tittat igenom affärer så snabbt tidigare. Men till slut hittade vi en jättesöt rosa klänning på Vila, den fick det bli. Var sen och köpte ett par vita skor på A6, och en rosa kjol och vit kofta till Molly. Så vi kommer vara så fina imorgon.

När vi shoppat klart så var det dags att åka hem och städa för fullt, det såg ut som ett kaos här hemma. Nina och Nalle kom hit vid 6 för att vara barn- och hundvakt när jag och Jimmy åkte för att duka på sofiagården till imorgon. Vi har beställt mat från Pallas Atena, kommer bli så gott! Dopet ska vara i Slottskapellet, det är ett mysigt litet kapell mitt i stan.


Slottskapellet




Imorgon ska jag och mamma ska vara hos Sanna och fixa mitt hår och sminkning, och mammas naglar. Ska sola med innan det. så det blir till att gå upp tidigt. Vid 14.00 ska vi stå framme vid altaret!

Nu ska jag engagera mig i mitt samtal med Erik!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Martina

Jag har lagt in bilder från dopet nu! Skickar dem nångång om du vill ha dem, annars kanske du har något USB-minne jag kan lägga in dem på? För det hade vart smidigare :) tack för en trevlig dag :)

2008-05-25 @ 01:32:43
URL: http://reeadmymind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0