Underbara vår

Idag har det varit en väldigt fin dag.

Imorse var jag med Molly på BVC vid halv 10. Hon mättes och vägdes som hon brukar, sen var det läkarbesök. Hon vägde 5500g och var 59,5 cm lång. Stora tjejen! Allt såg fint ut och läkaren sa att hon var ovanligt alert för sin ålder. Kul att höra.

Sen gick vi en promenad genom stan i det fina vädret. Det luktar så gott när det är vår och alla blommor slår ut. Synd att man nyser stup i kvarten bara. Men det är det nästan värt bara man får sin lilla dos av våren. Man blir så pigg och glad. Snart är det sommar!

Vid lunch gick vi till Ninas jobb, hon bjöd på en jättegod sallad med varmrökt lax och bulgur. Sen hjälpte hon mig med bokföringen och vi skickade in papper om skattedeklaration till skatteverket. Lät väldigt kul va...

När Jimmy slutade jobbet tog vi en sväng ut till JB och letade sommardäck till gamla bilen, så vi snart kan sälja högen. Vi hämtade upp Nina frn jobbet och följde med ut till Mullsjö för att äta med henne och Nalle.

Vi drog oss hemåt stan igen runt halv 8, och tittade in på kanotklubben en stund för lite (och då menar jag verkligen lite) styrketräning. Vi hann knappt med nånting eftersom vi var tvungna att skynda hem till vårat favoritprogram House.

Nu har vi ätit lite och jag ska hoppa in i duschen. Sen hoppas jag på lite kärlek.... Och sömn! För imorgon ska jag och Nina-Fina ta en sväng runt Munksjön på morgonen. Sen ska vi äntligen få träffa Vicke som kommit hem från sin 3 månader långa trip i Australien. Undrar om hon är lika vit som jag...

Paddling blir det imorgon vid 4 med mina tjejer, ska bli riktigt kul!

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Martina

Jag har lite bilder att skicka till dig, kolla några av dem på min blogg :)

2008-05-07 @ 16:38:17
URL: http://reeadmymind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0