VårYra

Idag har vi varit i Mullsjö och ätit hemmagjord pizza hos Jimmys föräldrar. Det skulle vart hur gott som helst om det inte var musslor på, usch! Men det gick ju plocka bort dom och skicka över till tallriken jämte (Jimmys) ! Molly testade sin dopklänning inför dopet på lördag, jättefin!

Nu sitter jag här, kan inte sova som vanligt. Mycket att tänka på. Lustigt hur livet kan bli. Har ni känt så ibland att när ni tänker på erat liv, så är det egentligen nån annans liv ni ser framför er? Vissa saker ska bara hända på film, dom är inte lika spännande i verkligheten.

Imorgon måste jag in till stan och hitta en klänning, som jag ska ha på dopet på lördag, och bröllopet vi ska på i sommar. Jag har köpt en jättefin, men brösten är för stora, annars sitter den perfekt. Surt att man ammar..

Har ett par som jag ska kika lite närmre på. Här är några underverk som jag däremot inte kommer kika på:

image69
1. Svart klänning från Miu Miu/Net-a-porter.com, 18 000 kr.
2. Guldfärgad klänning från La Petite/Net-a-porter.com, 12 900 kr.

3. Mönstrad klänning från Emilio Pucci/Net-a-porter.com, 14 000 kr.
4. Vit klänning med stor rosett från Zac Posen/Net-a-porter.com, 20 000 kr.
5. Chockrosa klänning från Burberry/Net-a-porter.com, 4 600 kr.

6. Svart tyllklänning från Hannah Marshall/My-wardrobe.com, 15 500 kr.

7. Mönstrad, ärmlösklänning från Christian Lacroix/Net-a-porter.com, 42 000 kr.

8. Knallgul klänning från 3.1 Phillip Lim/Net-a-porter.com, 7 900 kr.

9. Turkos ballongklänning från Orcar de la Renta/Net-a-porter.com, 29 000 kr.

10. Guldklänning från 3.1 Philip Lim/Mytheresa.com, 6 700 kr.

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Martina

Det rosa var ju söt :) Jag har panik, vad ska jag ha på mig på dopet? Jag måste med leta klänning..

2008-05-22 @ 07:45:31
URL: http://reeadmymind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0