99 saker ni antagligen redan vet om mig

1. Fullständigt namn? - Angelica Frida Margareta Viklund
2. Exakt ålder? - 21 år, 8 månader
3. Vart bor du? - Jönköping
4. Bor tillsammans med? - Jimmy och dottern Molly
5. Husdjur? - Nej (hade en hund, men fick lämna bort honom)
6. Färg på ditt hus? - Vitt
7. När är du född? - 87-03-22
8. Klass? -
9. Vilket år tar du studenten? - Tog studenten -06
10. Något jobb? -Japp, försäljare
11. När ska du sova ikväll? - Om någon timme kanske
13. Duschat idag? - Jag duschar varje morgon
14. Kramat någon idag? - Ja, Jimmy och Molly såklart
15. Pussat någon idag? - Samma svar som förra frågan
16. Vad har du ätit? - Panerad fisk med potatismos och ostsås
17. Dagens klädsel? - Jeans, vitt linne och vit kofta 
19. Dagens sötnos? - Molly är alltid dagens sötnos
20. Dagens roligaste? - Malin och Ida
21. Har du många vänner? - Ja, en hel hög
22. Hur många har du kysst? - Säger jag inte
23. Vem kramade du senast? - Det har jag svarat på redan
24. Hur många vill du ha sex med? - Jag har mitt på det torra
25. Hur många har varit otrogna med dig? - Ingen
27. Har du pojk-/flickvän? -  Jajemen
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Mamma
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - Malin, som påminde mig om att ta mina p-piller

FAVORIT:

31. Film? - Hannibal
32. Låt? - The Unforgiven ll med Metallica
33. Mat? - Thaimat
34. Dryck? - Kaffe
37. Stad? - Jönköping
38. Land? - Damnark
39. Ämne i skolan? - Psykologi var mitt favoritämne
40. År? - 2008, när Molly föddes

SENASTE:

41. Personen du tänkte på? - Kan inte skriva det här
42. Personen du kysste? - Jimmy
43. Personen du sov med? - Jimmy
44. Gången du grät? - Augusti förra året
45. Pizzan du åt? - J-Södra
46. Gången du var i göteborg? - Förra julen hos kusinerna
47. Gången du var i stockholm? - I vintras, hälsade på Nina-Fina
48. Gången du var full? - Halloween
49. Gången du var hög? - Sånt håller jag inte på med

ANTINGEN ELLER:

51. Svart eller vitt? - Svart
52. Hund eller katt? - Hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Hemma och mysa, för det mesta
54. Tv-spel eller datorspel? - Spelar inte så mycket så det är svårt att svara på
55. Singel eller upptagen? - Är inte det uppenbart
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? - Inget av det
58. Ragga eller bli uppraggad? - Ragga
59. Big brother eller paradise hotel? - Inget av det
60. Svart hår eller blont? - Blont
61. Blåa ögon eller bruna? - Gröna
62. Choklad eller lakrits? - Choklad
63. Göteborg eller stockholm? - Gillar båda
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Höger
65. Coca cola eller fanta? - Coca cola
66. Pizza eller kebab? - Pizza
67. Randigt eller prickigt? - Randigt
68. Älska eller älskas? - Älskas
69. Leva eller dö? - Dum fråga, leva såklart

ANTAL:

70. Personer du älskar? - Några få
71. Personer du hatar? - Ingen
72. Personer som sagt att dom älskar dig? - En del
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? - Bara 1
74. Glassar du ätit på en dag? - Svår fråga, 5 som mest kanske
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - Inga
76. Gånger du haft minnesluckor? - Det har väl hänt, men inte vad jag kommer ihåg (haha)
77. Piercingar har du? - 1 i naveln
78. Personer du saknar just nu? - Jimmy
79. Gånger ditt hjärta brustit? - 1 gång för mycket

VEM:

80. Vill du kyssa nu? - Jimmy
81. Ska du träffa imorgon? - Mamma och Viktoria
82. Sjöng du senast för? - Sjunger för Molly varje dag
83. Hade du senast en msn-konversation med? - Lillasyster Martina
84. Spelade du tv-spel med senast? - Med Nikita i somras när vi var uppe hos Marie m familj i Gävle
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? - Jimmy
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - Kan jag inte skriva här
87. Förtjänar att dö? - Ingen förtjänar att dö
89. Vill du sova brevid inatt? - Jag sover brevid Jimmy varje natt

VAD:

90. Gör dig glad? - När personer i min närhet mår bra
91. Gör dig ledsen? - Svek och lögner
92. Vad vill du helst göra nu? - Kolla på en bra film
93. Önskar du att du slapp göra? - Diska och dammsuga varje dag
94. Vill du ha nu? - Kaffe
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - En parfym tror jag
96. Längtar du till? - JULAFTON
97. Tycker du om dina betyg? - Helt okej
98. Ångrar du i ditt liv? - Ingenting, man lär sig av sina misstag
99. Är det bästa som har hänt dig? - Jimmy och min lilla dotter Molly

Kommentarer
Postat av: Magnus Östberg

Hej Angelica!!

Din gudfar/fadder här. Riktigt snygg sida du har. Önskar att jag varit lite/mkt mer delaktig men jag är en riktig jävlar slarver. Träffat din farsa nyligen,, som var en av mina bästa vänner förr. Det var kul,, och jag hoppas att jag få tjöta lite mer nostalgi med honom snart. Fattar du hur fort tiden går??? Har förstått att du går fort fram och önskar dig allt gott. Kanske jag får förmånen att ge dig en bamsekram nån gång??

2008-12-02 @ 23:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0