Årets första julbord - Grymt bra!

Igår var jag nere hos Malin, hon hade tjejkväll. Massa tjejer var det, knappt inga jag kände. Men det är alltid kul att träffa nytt folk. Vi var på Harrys en sväng, men jag var så trött så jag gick hem tidigt. Jag skulle ju på julbord idag med, så ville inte komma i säng allt för sent.

Vi hade sett fram emot detta julbord ett bra tag, och det var bättre än förväntat. Väldigt god mat, och roligt sällskap. Koffan och Linda, familjen Kindbom och styrelsen ifrån Handikappidrotten satt tillsammans vid ett långbord, jag tror inte någon knappt kunde röra sig efter maten. Ojojoj vad mat, det tog aldrig slut! Tallriken blev tyngre och tyngre... Det var lilltösens första julbord, och hon älskade det! Hon fick köttbillar, prinskorv, omelett, potatis, kalvsylta, leverpastej och massa mer gottigott.

Måste tillägga att Åsas utstyrsel var grymt snygg när vi kom, ni skulle sett henne. Man kunde inte hålla sig för skratt. En annan sak som är väl värd att nämnas är det lite annorlunda glöggtillbehören.. Russinen var inslagna i massa små paket, som låg under en mini-julgran, och mandeln var inslaget lika smått i små smällkarameller som hängde i mini-granen. Så sött!

Koffan och Linda följde med oss hem nu efter julbordet, och vi har suttit här hemma och spelat guitar hero, pratat massa och sjungt till Jimmys gitarrspel. Väldigt trevligt var det!

Nu ska jag gå och lägga mig om en liten stund, vill gärna komma upp tidigt imorgon. Vi ska nämligen åka och köpa julgardiner och sätta upp lite fint nu till advent. Snacka om sista sekund, men men. Man kan inte alltid vara bra på att planera.

Jag ska se om jag kan få lite bilder från julbordet, så ni kan bli lite avundsjuka.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0