En nästan helt vanlig dag

Igår gick jag och Malin våran runda, och det tog en stund i snön med barnvagnen. Det var skönt, och som belöning gjorde vi varma mackor till kvällsmat. Hon lyckades få mig att ge upp mitt tisdagsnöje- House. Vi kollade på Desperate Housewives istället, och det var faktiskt bra. Vi hann se lite av ugly betty innan det också.

Vi har städat lite här hemma idag, och det är alltid skönt när det väl är gjort. Nu för tiden måste vi städa varje dag, eftersom lilltösen hittar millimetersmå tussar och smulor överallt, och stoppar i munnen. En riktig liten myrslog är hon. Ida har varit här idag, det var så himla kul att se henne igen. Vi har inte träffats på flera månader, så vi hade en del att ta igen. Mycket prat och kaffe blev det. Vi bestämde att jag och Jimmy ska komma till henne och Björn nästa lördag, vi har ju inte sett deras lägenhet än. Vi får bli bättre på att träffas, Ida!

Nu ska jag klä på skruttan, för det är återigen dags för Angelica-Malin-rundan. Sen blir det kvällsmat och Bonde söker fru.

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0