Grattis Morgan

Nu var det några dagar sen jag skrev.. Igår hade jag en riktig power-walk dag kan man säga. Jag och Nina gick runt munksjön tidigt på morgonen, och tog ut svängen runt stan, som var tom och lugn. Efter det var vi nere i lekparken en sväng så Molly fick gunga lite. Direkt efter det tog jag och pappa en sväng till runt munksjön, och sen blev det lunch. På kvällen gick jag och Malin en sväng med Nellie också, 30 minuter ungefär. Så jag var rätt seg i benen efter det!

Idag har jag övningskört med Åsa, och varit hemma hos Martina och ätit. Gott var det med kotlett med potatis och sås. Min lilla kock! På kvällen har vi varit och firat Morgan som fyller 27 år idag, grattis! Vi fick kyckling och färskpasta med en citronsås, och tårta och kaffe. Jättegott! Jenny börjar bli en riktig tjockis nu, inte så långt kvar tills deras lilla nykomling ska anlända.

Nu ska jag samla ihop lite grejer som vi lånat av Sanna, för hon ska ha loppis i helgen. Så det är bäst vi lämnar det.

Imorgon ska vi hjälpa pappa att flytta, och på kvällen blir det bara att ta det lugnt.

God natt på er

Jag, Molly, Jimmy, Felix, Morgan och Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0