Helt otroligt

Klockan är inte mer än snart halv fem, och det är redan mörkt ute. Man undrar hur snabbt tidne går egentligen, känns som det var förra veckan man försökte hitta skugga åt Molly i solen och värmen. Julen närmar sig med stormsteg, och alldeles snart ska man börja köpa julklappar, pynta i hemmet och baka julsaker. Min favorithelg kommer snart alltså! Om ni vill ha lite enkla tips och inspiration inför juletiden så gå in här. Jag vet inte hur ni har det, men själv tycker jag det är jättesvårt att komma på vad man ska köpa till alla.

Jag har vart med pappa och fixat ut det sista ur huset idag, det blev fyra rundor till sortergården (pappa körde själv till tre av dom, för jag tog mig en liten sovmorgon). Men nu är det mesta i alla fall utrensat och slängt, så det känns skönt. Vi åt en Bernts special på Hva-grillen, lätt det godaste moset i stan. Testa det om ni är som mig- mosfantaster. Jag körde en sväng innan vi åkte hem också.

Nu ska vi åka upp och hälsa på lille nyfödde Theo, ska bli så himla kul! Jag lägger in bilder senare om jag får några tagna. Ha en bra lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0