Ikväll blir det fest

Vi åkte till Jimmys föräldrar i Mullsjö igår, åt god lasagne och kollade på Idol och en film. Mysigt! Vi sov där, så kom nyss hem. Passade på att handla lite på vägen hem, plastmuggar och lite grejer till välkomstdrinkarna ikväll. För ikväll ska vi ha halloweenfest! Ska bli kul, kommer massa folk, och jag är riktigt sugen på att festa idag. Jag och Jimmy har inte gjort något tillsammans ensamma sen Molly kom, så det ska bli riktigt roligt. Molly ska till Jenny, Morgan och Felix om en stund, så hon kommer ha det jättebra. Leka med kusinen tycker hon om!

Nu ska jag diska lite, och städa. Sen blir det till att göra mig i ordning och fixa drinkar. Måste komma ihåg att ladda kameran så jag kan lägga upp bilder här sen med. Hoppas ni får en rolig kväll, för det ska vi ha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0