Jag fick jobbet

Intervjun som jag skrev att jag skulle på för ett tag sen måste gått bättre än jag trodde. Jag tänkte att det var kört eftersom jag inte har körkort än, och det var visst ett krav för att få tjänsten. Men idag ringde VDn på företaget och sa att dom gillade mig och inte ville "missa" mig, och jag fick jobbet! Så dom väntar på mig tills jag fått mitt körkort, och jag ska ringa direkt när jag fått det så fixar dom en utbildning snabbt åt mig.

Jag är så himla glad, för jag ville så gärna ha detta jobbet. Jag var jätteledsen när jag åkte från intervjun, eftersom jag märkte att det var ett problem för dom att jag inte hade körkort. Men nu är det bara att följa körkorts-planen, och hoppas på att jag verkligen är redo när uppkörningen kommer. Håll tummarna!

Idag har pappa varit här och fikat, han har opererat knät och kunde knappt gå. Men det hade gått bra som tur är. Nu ska jag leka med lilltösen, och sen när hon somnat är det te och teori som gäller. Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0