Jobb och house

Idag har jag jobbat hos Åsa mellan 8-16.30, det var riktigt kul att komma iväg och ta ansvar för lite annat än Molly. Dagen svischade iväg, och nu är jag hemma. Tesan har varit här och lekt med lilltösen hela dagen, dom hade haft roligt! Tack ska du ha för hjälpen ♥. Ikväll är det äntligen dags för House igen, jag ska ta mig några mackor och the till det. Tända lite ljus och mysa för mig själv när skruttan somnat. Jag tänkte lägga in lite bilder senare, från igår när vi var hemma hos mamma. Jag ska försöka komma ihåg det!

Nu ska jag plocka upp leksakerna som ligger utspridda i hela lägenheten, sen diska och damma.

Ha en skön kväll!

Om ni inte har något för er ikväll kl. 21.00- slå på tv4. Ni kommer inte ångra er!

Kommentarer
Postat av: peter pc carlsson

tack för kommentaren (som jag personligen dessutom håller med om). Jag vill problematicera i min blogg, det är därför jag skriver så som jag gör.



Just nu väntar jag också på dr House.

2008-11-18 @ 18:46:28
URL: http://enbart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0