Metallica - The Day That Never Comes



En grym låt med världens bästa band. Lyssna och njut!



Igår kom Nina hit  på förmiddagen, vi lekte mest med Molly och det var jättekul! På kvällen var vi uppe i huset och hjälpte pappa att flytta, eller inte jag och Nina, utan Jimmy och Erik. Jag och Nina kollade igenom grejer som jag skulle spara. Massa barnböcker, leksaker och mina gamla priser. Nostalgi! Jag tog också hem barbiedockor, playmobil-borg, gunghäst och kaplastavar. Och en stor spegel och byrå till hallen, mörkbruna och jättefina.

När killarna flyttat färdigt, och Molly sussade kudde så köpte pappa pizza till alla -mm! Erik kom på att vi skulle tävla med kaplastavarna, den som byggde högst torn av 40 klossar på 7 minuter vann. Sjukt roligt, och vem vann tror ni? Jo det stämmer, jag vann! Nina kom efter mig, sen Jimmy och Erik kom sist.

Pappa åkte hem efter pizzan, han var nog rätt trött. Malin och Johan kom upp sen med, så vi satt alla och trängdes i soffan och kollade på MTV Music Awards. Mycket skratt och fniss blev det. Det var kul! Det blev en liten tripp till Shell senare på kvällen för mig, Malin och Johan.

Nu sitter jag här på golvet med Molly och leker, det är leksaker överallt. Men det är ju roligt att leka! Nu ska jag bygga med klossar, för Molly rycker i  min arm. Ikväll ska jag ner till Malin och kolla på Idol och film. Elle ska vara där, blir kul att träffa henne för första gången, och fia kanske ville komma med. Hoppas det, var längesen!  Ha en bra fredag!

Kommentarer
Postat av: ninafina

Erik kom sist, för hans torn rasade.. haha :



2008-11-07 @ 10:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0