Mitt i natten och kan inte sova

Klockan är jättemycket och jag kan verkligen inte sova. Jag är egentligen trött, men vänder och vrider på mig utan att somna. Jobbigt som bara den. Och jag som ska upp vid 7 imorgon, kommer vara ett vrak. Såhär blir det för mig ganska ofta, jag vet inte riktigt varför. Man har ju läst en del om folk som har sömnproblem, men har aldrig riktigt reflekterat över det själv. Jag anser inte att jag själv har sömnproblem, utan snarare att jag är rastlös. När jag går och lägger mig på kvällarna är jag alltid riktigt trött, jag leker ju med lillflickan hela dagarna och det blir fullt upp med städning och sånt med. Jag vill bara somna fort, så det blir morgon igen, för jag älskar morgonen. Så himla skönt att komma upp, det är ljust och man ska äta frukost, och dricka kaffe. Det är livet.

Som jag skrev innan så har Malin varit här ikväll, det blev Idol för fulla muggar. Vi missade utslagningen dock, men vi hade fullt upp med kortspel och charader. Sjukt roligt "Med vilda gester" spelade vi, och många goa skratt blev det. Att det blev mycket godis och jordnötsringar behöver jag kanske inte ens nämna. Lite kul att jag bor granne med en som är mer galen i godis än mig, trodde inte såna fanns! Vi kollade också på lite roliga filmklipp på youtube.

För alla er som inte kan sova så kommer det lite härliga klipp att underhålla sig med.

Humor när den är som bäst - eller
 

Robert Gustavsson - The Ambassador



Robert Gustavsson - Nazisterna
 

Björn Gustafsson - Dricker glögg

Kommentarer
Postat av: peter pc carlsson

jag tackar för de skrattdu lockade fram. Jag satt verkligen och fnissade en stund ikväll. tack.

2008-11-18 @ 20:04:04
URL: http://enbart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0