Mysig hemmakväll

Jag körde en stund i förmiddags, med Åsa. Vi for runt hela stan, det gick kanon trots trafiken, och solen! Efter det var jag hemma hos pappa en stund, fikade och lyssnade på musik. Passade på att låna hans tvättmaskin, när jag ändå var där. Nu har jag precis städat, gett lilltösen välling, och nu sitter jag helt utslagen i soffan och funderar på vad jag ska göra nu.

Jimmy är hos Emil ikväll, han kom hem från London igår. Så dom skulle ha lite återträff med gamla goa gänget. Kul för dom! Själv ska jag kolla på Idol- som vanligt! Jag tycker det är en mysig fredagstradition. Utan Malin idag, tyvärr, hon sover hos sin syster för Johan har fest ikväll. Efter Idol var det en film på 5an, med Jennifer Aniston. Tänkte kika lite på den, kanske är något att ha.

Nu ska jag spela ett spel på Hamsterpaj, inte för att jag gillar spel annars, men jag har börjat lära mig. Det är faktiskt helt okej att spela lite ibland, speciellt om man har tråkigt och vill att tiden ska gå snabbt. Nu har jag två sätt att fördriva tid på, städa eller spela! Gå in och testa mitt favorit-tönt-spel. Det går ut på att kasta bort så många bubblor som man kan. Om man t.ex. har en röd bubbla, ska man sikta in sig där det finns minst två röda bubblor som sitter i anknytning till varandra. Då försvinner dom, och man får en ny färg osv. Lätt som en plätt!

Ha en mysig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0