Ny design

Martina kom förbi ikväll med frallor och fika, vi kollade på Ugly Betty och House- jättemysigt! Sen hjälpe hon mig med en ny design till bloggen, den ska uppdateras, men nu är den i alla fall på god väg att bli ganska bra. Jag tycker det är så himla krångligt med sidmallar och kodmallar, fattar absolut ingenting. Men tur för mig att Martina är bra på det.

Jag är så himla trött, ska gå och lägga mig snart. Blir trött av att bara tänka på att jag ska borsta tänderna, bädda sängen och byta om, så jag sitter här i soffan och samlar krafter.

Imorgon ska jag gå ut och gå en sväng tänkte jag, det är så skönt. Men det får bli på morgonen, för på kvällen tänker jag inte gå. Inte när så många har blivit överfallna här på väster, och när gärningsmannen fortfarande går lös. Det skrämmer mig. Senaste övergreppet skedde här på våran gata.

Nej, nu får jag ta och gå och lägga mig. Ni får sova så gott!

Kommentarer
Postat av: Anonym

mysig kväll :) sov gott!

2008-11-19 @ 01:14:30
Postat av: carro

Hoppas du haft en bra dag!

2008-11-19 @ 14:12:08
URL: http://caaarolineee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0