Sorry Nina, jag snodde en bild av dig

Ni måste gå in på Ninas blogg och läsa om våran tävling med kaplastavarna. Finns också några bilder där på oss kämpandes. Nina, jag snodde bilden på Molly av dig, tack!

Min lilla älskling i lekparken



Ikväll har jag varit nere hos Malin, Elle var också där med sin lilla underbara boxer. Jättesöt och gosig hund, saknar Bossen! Vi kollade på Idol och sen sattes det på en skräckis. Det pallade jag inte så jag gick hem (är inget fan av skräckfilmer precis), och nu är jag helt slut och ska gå och lägga mig. Jimmy och Johan gick bort till Körven nu när jag kom hem, så det lär ju bli utgång för deras del om jag känner dom rätt. Hoppas att dom får roligt!

Imorgon ska vi upp tidigt, vi ska in till stan och leta efter en snygg skinnjacka till Jimmy, och kanske något fint till Molly med. Det blir nog en tur förbi torget på vägen hem, för jag vill ha lite nya kryddor. Sen ska jag upp på vinden och få lite ordning och koll på vad vi har där, och så ska klädkammaren äntligen rensas ut. Kommer bli svettigt, men någon gång måste man ju ta tag i det.

Godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: ninafina

det gjorde du helt rätt i, du får ta de andra bilderna från lekparken nästa gång jag är hemma =) nyktra till, ja du, frågan är ju om det blir en hel nykterkväll iaf.men det blir trevligt =)

2008-11-08 @ 11:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0