The day has just begin

Hittills har vi inte gjort någonting alls, bara tagit det lugnt, myst och busat med lilltösen och nu åkte Jimmy precis till jobbet. Vi har inte ens bäddat sängen än, och disken efter lunchen står på diskbänken. Usch säger jag, men jag orkar bara inte ta tag i det. Helt slut i hela kroppen, ont i halsen och känner att jag håller på att bli sjuk. Får inte bli det nu.

Patrik kommer kanske hit med kladdkaka sen, så söt är han. Är alltid gott att bli lite ompysslad när man känner sig lite hängig. Vädret gör ju inte direkt så man blir piggare heller, grått och blött ute. Det som är kul just nu är att det snart är jul! Det är bara 1,5 vecka kvar till 1a advent, och då ska man sätta upp sina fina julsaker, julgardiner och baka julsaker. Advent är det mysigaste jag vet, och julafton är årets höjdpunkt.

Igår kunde jag inte sova, fast det var bara mitt eget fel. Jag har köpt ny mobil, och jag testade ett bilspel på den. Jag spelar aldrig annars, hatar allt som har med spel att göra. Men detta var roligt, och jag var ju bara tvungen att klara en bana till, och en till, och en till... Man förstår ju att folk sitter i timmar och spelar, man blir ju helt beroende av det. Usch. Men en grej som var rolig på mobilen var guitar hero, visste inte att det fanns som spel i mobiler.

Nej nu måste jag väl bädda sängen och diska, annars blir det aldrig av. Eller så gör jag det senare, och sätter mig i soffan med en kopp te istället. Det gör ju ingenting om det står lite disk en stund till, det är inte direkt så att jag väntar finbesök precis just nu.

Hoppas ni mår bättre än mig, och att ni har en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0