Vilken kväll

Roligt hade vi igår på våran halloween-fest. Alla var fint utklädda för "pimp and whore"-temat, men snyggast var ändå Anton i sin päls! Här kommer bilder, för dom säger mer än tusen ord.


Johan, Jimmy, Linus och Nicki


Jimmy och jag


Rickard och Koffan


Pachen, Dick och Rickard


Ståhl, Anton, Glenn, Jimmy och Linus


Anton


Nicki, Malin, jag och Charlotte


Nicki, Ståhl, Glenn, Jimmy, Anton, Charlotte och Malin


Ståhl, Glenn och Jimmy


Malin, Anton och Charlotte


Jag och Charlotte


Pachen, Linus, Anton, Dick, Rickard och Glenn


Charlotte och jag


Malin, jag, Anton och Linus


Pachen, Johan och Ståhl


Koffan, Jimmy, Nicki, Linus och Dick


Jag, Koffan och Jimmy

Kommentarer
Postat av: Fia

Ser ut som en riktigt lyckad kväll =)

2008-11-03 @ 15:31:45
URL: http://sofsan.blogg.se/
Postat av: Bellaaa

haha sköna bilder, ser ut som ni hade grymt kul (:

2008-11-04 @ 20:28:33
URL: http://bellaaadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0