Fullt ös

Inatt har Molly varit förkyld, stackarn. Hon har haft svårt att andas, så mitt i natten lyfte jag och Jimmy in hennes säng i vårat rum. Jag blir så orolig när jag inte vet om hon andas ordentligt. Hon är lika förkyld idag, så jag ska åka till apoteket och kolla vad man kan ge för näsdroppar under natten. Troligtvis kommer det räcka med koksalt. När jag ändå är uppe på sjukhuset sen ska jag hälsa på Jimmys mamma som ligger inne för blodtrycket nu igen.

I eftermiddag ska jag och Åsa köra en sväng, det var ett tag sen nu, säkert två veckor sen. Det ska bli kul, och jag hoppas inte jag glömt bort hur man kör. Efter det blir det troligtvis A6 för att hitta present till Martina som fyller på lördag. Och sen laga mat, och städa lite. Ojoj fullt upp idag alltså.

Nu måste jag ge Molly lunch innan vi ger oss av mot sjukhuset. Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0