Fullt upp

Den senaste veckan har varit helt fullbokad, och jag har inte orkat skriva nånting. I tisdags körde jag med Åsa i regn och mörker, det gick faktiskt kanonbra. I onsdags åt jag och Nina frukost på Grafitti, jättegott. Satt där en bra stund tills jag var tvungen att gå till ett möte på vägledningscentrum för att anmäla mig till Psykologi B, en distansutbildning. Ska läsa några fler ekonomi-kurser sen med, sen har jag läst alla man kan läsa på gymnasienivå. Känns skönt. Efter mötet var jag hos tandläkaren och skar ut tandkött som legat ivägen för en visdomstand i flera år, och bildat infektion. Ajajaj vad det gör ont när jag äter nu! Direkt efter detta körde jag en svänf med Åsa och sen var det hem och laga mat och städa som gällde.

I torsdags var jag och Nina på stan och köpte kläder till min och Jimmys maskerad som vi ska ha på lördag. Kommer bli så kul! (Jenny och Morgan ska vara barnvakt åt Molly, så hon får leka med kusin Felix.) På eftermiddagen åkte jag och Molly upp för att fira morfar på hans födelsedag, det var mysigt.

I fredags hade Jimmy pokerkväll här för sina gamla jobbarkompisar från Kabe, så jag och Molly sov hemma hos mamma, Patrik och Martina. Vi kollade på idol och åt pizza från Dal Baffo, mmm! Somnade vid 2 på natten ungefär, och väcktes av Molly vid 7. Sen blev det frukost med mamma och prommenad hemåt, för att sedan köra en lång, lång sväng med Åsa vid halv 10. Kom hem vid ett-tiden och då kom Annika och hämtade mig, så gick vi och kollade på J-södras hemmamatch. Det var kul, men kallt.. Efter matchen fick jag äntligen se Tom som jag itne sett på 1,5 år ungefär tror jag. Fy skäms på oss! Jag och Annika åkte hem till henne efter matchen och pratade lite, sen åkte jag, Jimmy och Molly ut till hans föräldrar och åt tacos och kollade på Shooter. Sen sov vi där.

Igår var vi på Habos knallemarknad, men det var inte så mycket att ha där. Efter det var vi hos Jimmys farmor och fikade en sväng, sen åkte jag hem och Jimmy åkte och kollade på innerbandymatchen i Kinnarps Arena mellan Mullsjö och JIK. JIK vann med 9-7, det är ju typiskt!

Idag är jag lite sjuk, har ont i halsen och lite feber. Så jag och Molly har tagit det jättelugnt idag. Men nu tänkte jag gå ut med henne en sväng, få lite frisk luft.

Hoppas ni har en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0