Göteborgs Rapé

Jag hittade faktiskt hela ett par jeans på lager 157, helt otroligt. Fast om man bortser från jeansen, även fast det är pga av dom man åker dit, så fanns det en del linnen, cardigans, koftor, t-shirts och jackor. Jag köpte två cardigans, en t-shirt och jeansen. Ganska nöjd är jag. Jimmy köpte bara jeans och t-shirt.

På kvällen var jag, Annika, Sofia, Anna och Nathalie hos Malin och kollade på Idol. Vi hade laddat upp med en del godis och chips, och skålarna var allt annat än överfulla när vi gick därifrån. Det var jättemysigt! Tjejkväll är livet, så himla gött att prata om allt och ingenting.

Jag har funderat på vilket snus som egentligen är godast, och jag kan inte ändra mig utan håller fast vid att göteborgs rapé är bäst. Jag har testat andra sorter, och därbland de billigare typerna, men jag kan inte byta. Jag snusar för att jag tycker det är gott, och då kan man inte köpa en halvgod sort, då förstör man själva grejen tycker jag.

Eftersom Vicke bor i Göteborg nu med sin pojkvän så måste hon bli min lilla rapé nu, väl :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0