Nu är det rent och fint

Nu har jag och jimmy precis städat, känns skönt. Man får passa på när lillan sover. Nu blir det te och mackor framför tvn, men jag har inten aning om ifall det går något bra program ikväll. Vi får se, alltid finns det något. Jag tror att jag börjar bli lite sjuk nu, känns inte bra. Ont i huvudet och halsen.. Hoppas det går över.

Imorgon bitti ska jag och Malin ut och gå runt munksjön, sen frukost. Ska bli skönt. Efter det tror jag att jag ska rensa ut Mollys garderob, för den sväller snart över totalt. Ska rensa ut allt som hon inte längre kan ha.

Imorgon ska jag baka bullar, om jag hittar något gott recept. Tipsa mig gärna via bloggen eller mail om ni har något favoritrecept!




Nu får ni ha en bra kväll!




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0