Nu banne mig

Jag var uppe innan tuppen idag kan man säga, gick upp vid 6, skulle köra vid 7. Jag är en sån där 22-åring som ännu inte tagit körkort nämligen. Jag har en förmåga att ibland lägga saker på hyllan, för att det kan kännas jobbigt att ta tag i. Jag har också alltid bott i stan och inte varit beroende av körkort som många andra. Men nu har jag satt ordentlig fart, och nu ska jag banne mig köra på. Så snart så...

Efter körlektionen var jag uppe i varv så jag städade hela lägenheten. Jag älskar att städa, och jag gör allting på samma gång - damma, damsuga och svabba golven. Jag och min svabb har ett speciellt förhållande, jag bara älskar att svabba golven. Det är roligt, plus att det luktar så himla gott (jag vågar inte ens berätta hur många ajax-flaskor jag gör åt i veckan). Ni som känner mig, ni vet.

När jag städat var jag lite småtrött och tog en tallrik gröt och satte mig i soffan och satte in lite foton i mina album. Det är så himla kul med foton, okej att ha dom på datorn, men det blir en annan grej när man framkallat dom. Tycker jag.

Nu ikväll har jag vart hos mamma och Martina, deras nya lägenhet är så himla fin! Fick med mig tacos hem som jag precis ätit, gott gott gott. Nu ska jag kolla klart på idol, och sen blir det till att hoppa i säng och försöka hålla sig vaken och kolla på "Oskyldigt dömd" och senare utröstningen av idol.




God kväll på er!


Kommentarer
Postat av: Anonym

har dina föräldrar skilt sig?

2008-10-04 @ 18:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0