Tack!

Tack till er allihop som mailat mig angående namninsamlingen jag skrev om igår. Ni gjorde listan en bra bit längre, och till er som inte mailat, gör gärna det för jag kommer inte skicka vidare listan förrän imorgon. Förresten hade jag besöksrekord igår, det var väldigt roligt!

Jag har nyss varit och övningskört, båda i stan och på motorvägen. Det gick kanonbra, känns som det inte är så jätte, jättelångt kvar nu. Så det är bara att kämpa på!

Nu står Jimmy i köket och kör köttfärssås, ska bli gott. Lyssnar just nu på Panic! At the disco, jag bara älskar dom. Ni borde gå in på youtube och lyssna på "Lying Is The Most Fun A Girl Can Do Without Taking Her Clothes Of". Kan det vara den längsta titeln som excisterar?!

Ska på möte senare vid 4 med mor min, vi har lite planer som ännu är hemliga, men det kommer ni få veta tids nog.

Ni får ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: martina

"Jag hatar att jag älskar dig och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig" med håkan helltröm är den längsta titeln som finns =D

2008-10-15 @ 20:22:17
Postat av: Linda

Bra blogg! Hoppas du får en fin dag! Kramar

2008-10-16 @ 10:48:02
URL: http://lindaskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0