Thats what neighbors are for

Nu ska jag snart iväg och möta upp vicke, nina och erik för vi ska äta frukostbuffén på Johans Café. Ska bli gott och mysigt, jag älskar att fika och träffa mina vänner. Molly och Jimmy stannar hemma och myser, så jag får en stund för mig och mina vänner. Hoppas det finns mycket gott att äta.

Igår var min granne Malin här uppe på kvällen, det var himla kul. Känns bra att känna någon som bor så nära, då behöver man inte ta sig så långt om man känner sig ensam och vill hitta på något! Jag bakade kladdkaka (av Malins kakao) och sen mitt i allt kom mamma, Eva och Matilda på besök. Jag undrar om dom kände doften av kladdkakan...? Mitt snus var slut, och vem hade inte några som jag kunde få om inte Malin (eller rättare sagt Johan, fast jag vet inte om han vet), så jag vet inte riktigt vad jag hade gjort utan trevliga grannar igår faktiskt!

Nu har jag precis städat lite, och diskat så nu blir det till att snabbt klä på sig och gå bort till stan, fika och sen åker vi till lager och jag hoppas verkligen att det finns iaf några par jeans som jag vill ha.

Njut av eran soliga höstfredag nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0