Uppdatering

I fredags var vi bjudna på tjejkväll hos Nicki som fyllt år, det var himla mysigt och väldigt goda pajer hade hon fixat. Vi fick också en underbar chesecake till efterrätt, och den var inte att leka med! Vi drack lite vin och hade trevligt, och sen åkte vi in en sväng till centrum. Tack för en helbra kväll tjejer!

Igår var jag på handikappidrotten, det var premiär för denna säsongen, hur kul som helst! Efter det var jag med mamma och morfar på allsången som mormors kör hade hand om. Riktigt trevligt! På kvällen tog jag och Nina en sväng med bilen och pratade, var så längesen så himla kul att se henne.

Imorse städade jag hela lägenheten, det var skitkul! Sen kom Nina och vi åkte några ärenden, och myste lite! Vi var också ute hos hennes familj och fikade en snabbis. Så kul att träffa Petra och Christina var så längesen! Och hundarna är så underbara. Vi var faktist förbi Mio med, så Ingmar behöver inte känna sig utanför :)

Ikväll har jag vart på styrelsemöte, så Sanna och Nina har suttit barnvakt- tack så mycket!

Nu ska jag kolla lite på tv innan jag somnar, god kväll på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0