Världens godaste kompis

Inte för att du inte är min allra godaste kompis, Nina, men tyvärr så är du nu officiellt utbytt mot dina daimmuffins! Dom smälter i munnen och själen hoppar av glädje, vad mer kan man begära? Hm, ja iof så var dom inte så roliga att prata med, fast lite tysthet är inte alltid fel heller. Men om dom får vara mina allra godaste vänner, så kan ju du förbli den goaste?

Idag var jag, Nina och Malin ute och gick runt munksjön, sen in till stan, och sen hem. Vi sökte genom hela stan efter nätstrumpbyxor till på lördag, men det fanns ingenstans. Det tycker jag är konstigt, jag köpte ett par på H&M förra året till halloween-maskeraden. (Fråga mig inte vad jag var utklädd till.)

Det blev en ganska bra prommenad, och det var skönt att komma hem till värmen och kaffet. Och daimmuffinsen! Nina hade nämligen varit söt nog att ta med sig några till mig, vilken god överaskning! Hon och Ingmar hade blivit lite sugna på något gott igår, och tur var det för mig.

Lilla sessan sover så sött nu, så jag sitter här med min kopp kaffe och en varm filt och njuter av musiken från Metallicas nya album. Kan inte bli så mycket bättre än såhär faktiskt.


Ska nog sätta på tvn en liten stund nu, när jag ändå har tid att ta det riktigt lugnt en stund.



Njut av solen idag folket, man vet aldrig när man får sol nästa gång!


Kommentarer
Postat av: ninafina

hora,hora, eller? hahah;) love you.. ringer imorgon o diskuterar vår affärsidé, mitt mobilsbatteri är nästan dött så stängde av den, har laddaren i bilen, jobbigt o hämta.. sovgott =)

2008-10-29 @ 23:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0