Blod och syra

I helgen gick den sista tävligen av stapeln på rocksjön. Det var ganska mycket folk, och underbart väder. Riktigt kul att träffa alla, och dessutom att tävla lite själv. Patrik och jag körde K2 1000 i mixcupen, och jag kan inte fatta att jag verkligen orkade köra enda in i mål. Jag mådde sjukt bra efter loppet, hade fruktansvärd syra och blodsmak i flera timmar efter men det är absolut det charmigaste med att tävla tycker jag - att man under vissa lopp verkligen kan ge allt man har, att man inte har minsta lilla kraft över när man väl är i mål. Det har jag saknat nu under denna tid när jag varit gravid, och mamma. Men jag blev defenitivt sugen på att börja träna igen, så denna veckan har jag och min vän sanna planerat in två träningspass. Spinning och bodypump. Det är iaf en rolig träningsform att börja med när man ligger på noll i kapacitet.

I lördags var jag och Jimmy bjudna på 50-årsfest så vi hade fixat barnvakt till Molly för första gången. Sanna och Daniel grejade detta kanon, och vår lilla flicka skötte sig bra och somnade i sin säng och sov hela natten. Tusen tack till er för att ni är så bra, ställer alltid upp.

Idag ska jag på läkarbesök eftersom det är 7 månader sen molly kom nu , och det blev lite, eller en ganska stor skada under förlossningen. Ska bli skönt att se om allt läkt som det ska, och att problemet är löst.

Nu ska jag göra mig i ordning och gå ut en stund innan jimmy kommer hem från jobbet för att skjutsa mig till sjukhuset.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Sanna

2008-09-24 @ 20:48:14
Postat av: Sanna

Det gick ju jätte bra på spinningen :) Roligare att träna ihop! Och jag längtar redan till ni vill ut på egna äventyr nästa gång så vi får passa molly! Kram kram

2008-09-24 @ 20:50:01
Postat av: peter pc carlsson

Hoppas verkligen att allt har läkt som det skall hos dig och att dit barn mår bra.



Jag sänder dig här en länk til något som berört 1.000 tals människor. Madde var en 20-årig tjej som dog den 15:e september. Hennes mamma beskriver hennes sista stund i nedanstående länk.

http://enbart.blogg.se/2008/september/080916-enbart-gastblogg-av-anne.html



Jag har givit mig själv en utmaning att samla in 100.000 kr åt Barncancerfonden. Hittills har en bit över 800 personer givit sitt stöd.

2008-09-25 @ 15:52:52
URL: http://enbart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0