Dåligt väder

Jimmy skulle hoppat fallskärm i helgen, men det blev inställt pga dåligt väder. Helt igenmulet, regnigt och blåsigt. Det var tråkigt, men vi får se om det blir bättre nästa helg så han kan hoppa då istället.

Molly kryper och klättrar överallt. Igår var hon helt galen, hon klättrade upp i babysittern, på tv-bänken, i soffan -överallt! Man får inte en lugn stund, men det är för sött. Hon vill ha allting och gör allt för att få precis som hon vill. Min lilla kämpe.


Idag ska vi tvätta och städa klädkammaren, ser inte fram emot det. Jimmy slutar två denna veckan, så himla skönt. Sen ska jag köra och sen är det styrelsemöte. Fullt upp idag. Imorgon ska jag med Jenny på barnklädersparty! Ska köpa lite fina kläder till Molly om det finns.

Nu ska jag ta en kopp kaffe - after my first cup I can handle anything!

Ha en bra dag!



Kommentarer
Postat av: ninafina

tråkigt att det blev inställt, satt på föreläsningen innan när du ringde =( lycka till på körningen, kanske åker hem en sväng i helgen. Puss sockersöt

2008-09-08 @ 10:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0