Han hoppade!

Igår åkte vi till Vårgårda, Jimmy hade en tid för fallskärmshoppning, och det blev äntligen av. Att hoppa från eifeltornet är ingenting jämfört med det här. 4000 m upp i luften, 200 km/t fritt fall i en minut och sen bara sväva. Fatta vilken känsla av frihet, och hjälplöshet. Att bara falla och falla ner. Jag hade nog aldrig vågat! Lägger in lite bilder och nån film senare.

Vi var och fiskade med Jenny, Morgan och Felix i lördags, jättemysigt! Fast sjukt kallt. Det blev en liten sjö i Hökensås som hette Lilla Grubben. Jimmy fick upp en jättefin regnbåge på över 2 kg direkt på första kastet, men sen blev det inga fler napp. Men vi hade trevligt ändå, för vi hade ju kaffe, riskakor, frukt och mackor med oss. Kylan blev nästan outhärdig redan vid sextiden, det var inte lätt att hålla Molly varm. (Hon fick smeknamnet rudolf med röda mulen!) Så det blev till att åka hem och värma sig då.

Igårkväll kollade vi på Wall-e, den var faktiskt riktigt kass måste jag säga. Tråkigt manus, knappt några konversationer, enformiga repliker och lama karaktärer. Stor besvikelse... sevärd? Absolut inte.

Nu ska jag ta min första kopp kaffe, och en macka för nu börjar jag bli lite småhungrig. Var ett tag sen man åt frukost.

Have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0