Iron Man och Fallskärmshoppning

Jag och Jimmy kollade på Iron Man härrom dagen, mycket bra film. Jag rekomenderar den skarpt. Coola scener och bra action. Ganska förutsägbar men absolut sevärd!

Igår var jag och Molly på mamma-barngruppen, hon älskar att se och leka med andra barn. Det är så kul att se henne så nyfiken och fundersam, ser ut som hon tänker " Oj, det finns folk i min storlek- måste titta lite, och känna lite och försöka göra som dom".

På lördag ska Jimmy hoppa fallskärm, en present han fick av mig när han fyllde år- i januari! När Molly kom blev det fullt upp så tiden har bara runnit iväg utan att vi haft en tanke. Men snart är det dags, och på lördag bär det av till Vårgårda flygplats. Allting kommer även att filmas så vi får en dvd med hela hoppet sen. Kommer bli kul att se. Så om du inte har något annat i tankarna på lördag klockan 15.30-17.00 kan du sända en liten tanke till Jimmy, som just då kommer falla handlöst i 200km/h ner mot oss som står på marken och förväntansfullt tittar på... Vilen grej!

Idag har vi haft tvättardag, helt sjukt vad tvätt man samlar på sig. Vi har tvättat åtta maskiner (!), så nu hänger det tvätt i hela lägenheten. Alltifrån handdukar och lakan, och kläder och filtar och ALLT möjligt som går att tvätta, för det luktar ju bara så underbart med nytvättad tvätt :)

Nu ska jag passa på att laga något kulmenariskt att äta - pytt i panna - för Molly sover och jag har en liten stund att ägna bara till mig själv!

Ha en fortsatt trevlig dag!



Kommentarer
Postat av: Helena

Oj här har det uppdaterats flitigt den senaste tiden ser jag:) Kul att höra vad ni har för er, synd att vi inte hinner träffas oftare bara!

2008-09-04 @ 23:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0