Mörk choklad

Jag älskar mörk choklad, vem gör inte det. Den måste innehålla minst 70% kakao, eller högst 86%, annars är den antingen smörig eller besk. Det bästa är att man blir nöjd på bara en liten bit, för det är mastigt. Det finns ju en del favoriter, men jag tänkte lista dom jag tycker är topp 5! Dom är alla jättegoda, men chili är ändå min favorit!

1. Lindt Excellence Chili! Underbar mjuk choklad och en eftersmak av stark chili.



2. Lindt Excellence Mint.                            3. Lindt Excellence 70% Cocoa
 Premium Pistachio bilde

4. Marabou Dark Premium Pistachio

        5. Marabou Dark Premium Sesame





Idag ska jag med Jenny på barnklädersparty! Ska bli himla kul, hoppas på att hitta något fint till min lilla prinsessa. Kanske någon fin overall nu till hösten. Igår fick Molly jättecoola kläder av sin gammelmoster, en t-shirt med en tryckt skylt på ryggen där det står "övningsgår" och ett par fina jeans! Hon kommer bli så fin i dom.

Nu ska jag diska undan frukosten, för det har jag inte orkat göra än.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Daniel

1:an e bäst!

2008-09-11 @ 10:35:15
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Chili is the best!

:D

2008-09-12 @ 12:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0