Planering och Made Of Honor

Jag har just blivit klar med min, enligt mig, perfekta planering för våran förlovningsdag! Jimmy har ingen aning om vad som kommer hända, och jag hoppas att jag kan hålla mig fram till 1 oktober utan att säga någonting. (Vilket egentligen inte borde vara så svårt- MEN jag har en tendens att bli så löjligt glad och excalterad när jag tycker jag kommit på något bra, att jag bara vill att det ska göras nu, nu, NU!) Jag hoppas att dagen blir till belåtenhet för Jimmy, så som jag kämpat.
Idag har vi varit hos Jenny, Morgan och Felix och ätit ugnspankaka -smaskens. Jenny är en klippa i köket måste jag säga. Vi fick med oss Mollys säng hem som Morgan har lackat i en fin ljusrosa färg, den blev så himla bra!

Jag har även kollat på "Made Of Honor", en ganska förutsägbar kärlekskomedi, liksom alla andra inom denna schanger. Varken imponerad eller besviken blev jag, en film som går att se, men jag skulle inte se den igen.

Jimmy är på bio nu, med några vänner. Jag tror att dom skulle se den nya Arn-filmen, men är inte säker. Hoppas filmen var bra iallafall, vilken det nu blev.

Nu tänkte jag kolla på sex and the city, och sen hoppa i säng.

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0