Specialmödravården

Igår var jag på specialmödravården, som jag tidigare skrev att jag skulle till. Jag fick glada besked om att skadorna läkt så fint, vilket är ganska ovanligt. Jag får alltså inga bestående men, och vad läkarn trodde kommer jag inte ha problem med att föda barn igen heller. Vilken lättnad! Smärtan som jag haft på högersidan strax under revbenen var troligtvis en muskelinflamation på bukmuskelns fäste, som jag fått under graviditeten. Bara att låta det bli bra av sig självt om det går, så det var heller inget att oroa sig över. Sammanfattningsvis kan man säga att allt är helt perfekt!

Igår var jag och Patrik en runda på stan på morgonen, han behövde hjälp att hitta en skjorta och ett par chinos. Det blev lunch på sesam, bror bjöd det var inte igår. Efter det körde jag en lång sväng med Åsa, och sen på kvällen blev det ett spinningpass  med Sanna på friskis! Ojojoj vi börjar redan satsa på beach -09! Sen kollade jag på "Oskyldigt dömd" på kanal 4, jag tyckte den bra, helt klart!

Nu ska jag fortsätta kolla på lyxfällan!

So long!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

kolla gärna in min blogg :)

2008-09-26 @ 12:30:21
URL: http://jennfs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0