Tipspromenad

Snart ska vi gå tipspromenad, om bara Jimmy kan komma upp ur sängen. Just nu ligger han och Molly och busar, då kan man ju knappast gå in och störa dom. Men vilken vacker dag det är! Den perfekta höstdagen. Jag älskar hösten bara för min bild av en höstdag är precis som den idag. Soligt, lagom varmt/kallt och alla dessa fina fina färger överallt. Varma färger, som man mår bra av. Ska bli så gött att komma ut en sväng och röra på sig. Kanske hittar vi en gunga på vägen så Molly kan leka lite... Jag ska ha flest rätt!

Igårkväll gjorde vi varma mackor och kollade på tv. Sing a long och beck. Mysigt var det, fram tills Jimmy somnade i soffan, och låg och snarkade högt resten av kvällen. Men det var inte så konstigt, han var ute i fredags och sen var han på efterfest hos våra grannar, och kom inte hem förrän min väckarklocka ringde vid strax efter 7 på morgonen! 

Vi var på höstmarknaden igår med Jenny, Morgan och Felix. Det var kasst, fanns ingenting och ingen underhållning alls. Riktigt surt faktiskt. Men vi träffade Sanna och Daniel det lyser ju alltid upp tillvaron! Och så träffade vi lite släktingar med, alltid trevligt.

Nu ska jag gå in och avbryta leken, för nu vill jag gå ut och njuta av denna fina höstdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0