Året som gått

Om jag skulle skriva vad som hänt under året hade ni aldrig kommit härifrån. Därför kommer här en liten sammanfattning av året som gått:

  • Jimmy 21 år den 10 januari
  • Jag och Tessan var på HVs hemmamatch
  • Jag var fet som en flodhäst
     
  • Jag läste mina sista ekonomi-kurser på lernia
  • Vi tjejer var på inflyttningsfest hos Tofte
  • Jag och Jimmy såg I am legend på bio (har inte gått på bio sen dess)
  • Charlotte och Berra var på blinddate (som jag och Nina planerat-in i minsta detalj!)
  • Milton föddes den 7 februari (idag är han och Molly bästisar)
  • Den 13 februari skulle Molly kommit, men hon var seg ut
  • 24 februari kom våran lilla prinsessa till världen ♥ (Linus fyllde 21 år samma dag)

      
  • 25 februari tog Jenny körkort
  • Patrik 17 år den 12 mars
  • Fathima 20 år den 12 mars
  • Felix 1 år den 13 mars
  • Jag 21 år den 22 mars
  • Pappa 44 år den 27 april, kalas på bowling arena
  • Golf med handikappidrotten
  • Besiktning av den gamla bilen
  • Köp av ny bil
  • Hv71 tog SM-guld
  • Jag och Nina tog en roadtrip till Marstrand (tur var väl det)
  • Nina och Erik blev tillsammans
  • Åsa 46 år den 10 maj
  • Nina 21 år den 8 maj
  • Första kanottävlingen på Rocksjön
  • Mollys dop den 24 maj
  • Midsommar firades på Tjörn med Nina & Erik, Niklas & Helena, Tessan, Emil och Patrik
  • Kanot-SM i Lilla Edet
  • Vi var tvungna att lämna bort våran älskade hund Bossen
  • Semester i Danmark
  • Nina 48 år den 31 juli
  • Mamma 42 år den 11 augusti
  • Mamma och pappa skilde sig
  • Jag och Jimmy hade 2-årig förlovning 1 oktober
  • Martina 16 år den 11 oktober
  • Theo föddes den 13 november
  • Nalle 57 år den 20 november
  • Morgan 27 år den 5 november
  • Vi hade halloween-fest här hemma
  • Jag och Annika var på J-södras hemmamatch
  • Modevisning på Mias nya klädbutik
  • Julbord på Kyrkbacken
  • Luciatåg på KFUM
  • Glögg-mys hemma hos Charlotte
  • Jag träffade min biologiska pappa, Staffan, för första gången
  • Jag tog körkort 22 december
  • Jenny 25 år den 22 december
  • Vi var hos Åsa och åt lutfisk och firade lite jul den 21 december
  • Firade jul hos pappa den 23 december
  • Julafton firades först hos mamma och sen hos Nina och Nalle
  • Firade nyår hos Jenny, Morgan och Felix

Här kommer lite grejer att se fram emot 2009:

  • Jobba på kyrkbacken
  • Nina kommer hem från Thailand
  • Jenny och Morgan ska ha barn i januari
  • Åsas julklapp som hon fick av mamma (nu är du nyfiken va!)
  • Mollys ettårsdag
  • Staffan och hans fru kommer hit och hälsar på
  • Metallica-konsert i globen, och en hotellnatt (som jag gav Jimmy i julklapp)
  • Bob Dylan-konsert i Jönköping med Martina (som vi fick i present av pappa)
  • Polera Britts bil (det kommer faktiskt bli riktigt roligt!)
  • Sommar och värme
  • Kålmården
  • Semester med familjen
  • Födelsedagar
  • Kanottävlingar
  • Träning

Kommentarer
Postat av: Anonym

saknar er, varmt och skont =) bra sammafattning.. puss

2009-01-05 @ 03:28:35
URL: http://ninaojhage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0